W dobie coraz odważniejszych przekazów reklamowych i ścigania się o uwagę klientów, najbardziej kreatywne rozwiązania i z pozoru szalone są tymi najbardziej efektownymi. Wiele firm zaczyna sięgać po niekonwencjonalne metody które zdają się działać. Tak jest w przypadku prezerwatyw reklamowych, które dzięki możliwości naniesienia grafiki czy napisu w ciekawy sposób zwracają uwagę klienta nie tylko w branżach medycznych, czy erotycznych. Reklama na prezerwatywach wybierana jest przez wszystkie firmy, które stykają się z zabezpieczeniami i bezpieczeństwem. I tak branża IT często wykorzystuje te narzędzie komunikacji jako upominki dla klientów, na targach czy eventach z nadrukowanych hasłem typu :"zabezpiecz się przed wirusem" lub "lepsze niż AVAST". Humorystyczne a jednocześnie zapadające w pamięć hasła na prezerwatywach reklamowych przyciągają klientów. Po tą metodę sięgają również firmy z branży ochroniarskiej, BHP, i inne, ponieważ na prezerwatywy reklamowe można nanieść dowolną grafikę i slogan, wystarczy mieć pomysł, który zaciekawi klientów. Prezerwatywy reklamowe z nadrukiem stają się tak samo popularnym gadżetem jak smycze, kubki czy długopisy, ale z racji świeżości i pomysłowości dużo bardziej działają na podświadomość klienta. Nadruk na prezerwatywach reklamowych jest stosunkowo tani a przekaz pozostawia bardzo mocny, dlatego warto uwzględnić tak nieszablonowy materiał w swojej strategii marketingowej.
Prezerwatywy reklamowe to nie tylko produkt dla firm, coraz więcej osób sięga po ten produkt i wykorzystuje go jako prezent. Zabawna forma i możliwość nadrukowania dowolnej rzeczy sprawia że prezerwatywy reklamowe z nadrukiem są doskonałym pomysłem na zabawny podarunek z okazji urodzin, 18nastek czy na wieczór kawalerski. Na pewno dodadzą uroku każdej imprezie i może oprócz funkcji reklamowej spełnią funkcję użytkową.
Wszystko zaczyna się od pomysłu i przygotowania odpowiedniej grafiki wraz ze sloganem tak aby pasował kontekstowo do samych prezerwatyw i odnosił się do solidności i bezpieczeństwa i przyniósł pożądany efekt. łatwo tutaj zrobić coś niesmacznego albo nietrafionego dlatego pomysł należy dobrze przeanalizować. W zależności od branży i rodzaju grupy docelowej możemy przygotować bardziej lub mniej odważne kreacje. Po przygotowaniu grafiki zaczyna się praca produkcyjna. Na gotowe opakowania prezerwatyw reklamowych nanoszone są nadruki metodą druku UV. Dzięki tej metodzie prezerwatywy reklamowe nie niszczą się a nadruk jest doskonale odwzorowany. Druk UV wykorzystuje specjalny atrament, który pod wpływem promieniowania uv zmienia się w stały polimer stale przylegający do podłoża. Dzięki temu nadruk na prezerwatywach reklamowych nie schodzi i nie niszczy się.
W ostatnim czasie zwróciło się do nas schronisko dla zwierząt SFT Animal Sanctuary z Maroka z prośbą o przygotowanie 250 toreb bawełnianych z logo schroniska. Było to dla nas osobiste zamówienie ponieważ lubimy pomagać i wykonanie jak najlepszych toreb było dla nas priorytetem.
Do nadruku na tak dużej ilości sztuk tego samego wzoru użyliśmy metody sitodruku, który odznacza się tym, że jest powtarzalny i nie zmienia swojego położenia oraz kształtów, co w tym przypadku grało kluczową rolę. Sitodruk to metoda polegająca na przetłaczaniu farby przez specjalną matrycę, która przeciska ją przez sito tworząc unikalny wzór. Każdy kolor farby przetłaczany jest osobno, aż do uzyskania odpowiedniego efektu. Farba na stałe wiąże się z tkaniną torby dzięki czemu nadruk jest stały i nie niszczy się, nie zdziera i nie schodzi w praniu. W tym konkretnym zamówieniu torby były koloru ecru z dwoma kolorami farby na logotypie czyli zielonym i czerwonym.
Mamy nadzieję, że wykonane przez nas torby pomogą w zbieraniu datków na cele schroniska, pomoc chorym i bezpańskim zwierzakom, które to najbardziej potrzebują troski i opieki. Wspieramy działalności non profit i wszelkie akcje charytatywne, które pomagają tym którzy tej pomocy potrzebują tym bardziej jesteśmy dumni z naszego udziału w procesie tworzenia bawełnianych toreb z nadrukiem dla SFT Animal Sanctuary.