Prezerwatywa skuteczna metoda antykoncepcyjna i … reklamowa
2018-11-30
Prezerwatywy są najpopularniejszą metodą antykoncepcji na świecie. Według badań aż 96% kobiet uważa prezerwatywy jako najskuteczniejsze zabezpieczenie się przed nieplanowaną ciążą a 86% wskazuje pigułki antykoncepcyjne za najlepszą metodę antykoncepcyjną. Nic dziwnego, że na ciasnym rynku prezerwatyw firmy prześcigają się o jak największy kawałek tortu.
Rodzaje prezerwatyw
Na rynku jest mnóstwo prezerwatyw różniących się rozmiarem, kolorem, materiałem czy nawet smakiem. Wybór jest naprawdę ogromny i nic dziwnego, że tak trudno się zdecydować na konkretną. Często nie jesteśmy świadomi jak wielki mamy wybór, ale głównie powinniśmy się skupić na materiale z jakiego zrobione są prezerwatywy. Prezerwatywy dzielimy głównie na 2 typy:
Lateksowe - wykonane są jak nazwa wskazuje z lateksu czyli naturalnego kauczuku i są najczęściej wybierane spośród innych dostępnych na rynku. Zaletą jest ich rozciągliwość i nieprzepuszczalność, co jest istotne przy wyborze odpowiedniego rodzaju zabezpieczenia. Niestety mają też wady. Przez swoją grubość wiele mężczyzn odczuwa zmniejszone doznania a lateks również ich uczula.
Nielateksowe - wykonana jest z syntetycznej żywicy AT-10 lub polizoprenu i jest świetną alternatywą dla osób uczulonych na lateks. Są one cieńsze od lateksowych wersji oraz w dotyku przypominają ludzką skórę przez co zwiększają doznania podczas stosunku i są uważane za bardziej naturalne.
Cała reszta jak smak czy kolor zależy od indywidualnego gustu klienta. Natomiast ważną rzeczą jest aby zadbać o prawidłowy rozmiar kondoma. Zbyt wąski może spowodować, że prezerwatywa pęknie a zbyt szeroki że zsunie się podczas stosunku. W obu przypadkach może to skutkować niechcianymi konsekwencjami, ale też zepsuć intymne chwile.
Prezerwatywa reklamowa
W dzisiejszym świecie nie liczy się już tylko wnętrze ale także opakowanie. Producenci prześcigają się w ciekawych wzorach opakowań by przyciągnąć konsumenta i zachęcić do kupna właśnie ich produktu. Jednym z fajniejszych rozwiązań marketingowych są właśnie prezerwatywy reklamowe. Firmy często zamawiają specjalne nadruki na opakowaniu prezerwatywy w celach nie tylko antykoncepcyjnych ale głównie reklamowych. Jest to świetna forma marketingu z poczuciem humoru.
Firmy IT zamawiają ciekawe grafiki lub slogany nadrukowane na opakowaniach kondomów (firma zajmująca się zabezpieczeniami IT). Chwytliwa reklama i podprogowy przekaz porównujący do najskuteczniejszego zabezpieczenia na świecie działa na odbiorcę w znacznym stopniu. Firmy jak i organizacje zamawiają prezerwatywy reklamowe na prowadzone przez siebie eventy, zasadnicza rola takiej prezerwatywy jest reklamowa, ale też edukacyjna. Nierzadko nadrukowywane są informacje o skuteczności zabezpieczenia się przed stosunkiem lub skutkach ich nie użycia.
Jak pokazują badania przekaz i forma trafia do ludzi w różnym wieku i jest świetnym rozwiązaniem edukacyjno/reklamowym akceptowanym przez społeczeństwo.
Także prezerwatywy to już nie tylko świetna metoda antykoncepcyjna, ale także pomysł na skuteczną reklamę.
Kapelusz z twoim nadrukiem
2018-07-27
Gdy nadchodzą ciepłe dni myślimy o nakryciach głowy, które ochronią nas przed chłodem. Ale nakrycie głowy to nie tylko ochrona przed zimnem lecz także element stroju, nasz znak rozpoznawczy, który ukazuje naszą osobowość. Nic tak nie wyróżnia z tłumu jak kapelusz z nadrukiem, który ukaże światu naszą osobowość. Nadruk może stanowić ozdobę kapelusza w postaci ciekawego wzoru geometrycznego, gałązki kwiatowej czy ozdobnego ornamentu. Kapelusz może również zawierać wymyślony przez ciebie napis lub ciekawą grafikę. W ubiorze z reguły stawiamy na elegancję. Zaś najbardziej eleganckim i wytwornym sposobem znakowania odzieży jest haft komputerowy, który robi doskonałe wrażenie na otaczających cię ludziach. Ponadto haft komputerowy jest najbardziej trwałym sposobem znakowania tkanin i jest odporny na uszkodzenia. Nie musisz się obawiać, że haft na twoim kapeluszu wystrzępi się, wytrze lub straci barwy.
Haft komputerowy wykonywany jest przez nowoczesne maszyny hafciarskie, które wykorzystują nici w 16 kolorach, co pozwala wyhaftować grafikę o dużej głębi kolorystycznej.
Haft na kapeluszu możesz zaprojektować samodzielnie korzystając z naszego wygodnego kreatora. Kreator pozwala na wybranie napisu lub grafiki z naszej bazy grafik, gdyż w przypadku haftu komputerowego nie ma możliwości wyhaftowania zdjęcia. W naszej bazie znajdziesz ogromną ilość grafik i ornamentów, które gustownie udekorują Twój kapelusz. Wygodny edytor tekstu pozwala na wybranie rodzaju czcionki, koloru tekstu, wyrównania oraz obramowania liter.
Reklama na koszulkach - polo z haftem komputerowym
2018-07-20
Koszulki polo, zarówno damskie jak i męskie, cieszą się dużą popularnością i nigdy nie wychodzą z mody. Są chętnie noszone z uwagi na wygodę i uniwersalny krój. Koszulki polo dobrze sprawdzają się w pracy. Dlatego też są często wykorzystywane przez firmy, które zamawiają koszulki z nadrukiem dla swoich pracowników. Koszulka z haftem komputerowym idealnie sprawdza się jako narzędzie marketingowe i promocyjne dla firm. Wiele firm ubiera swoich pracowników w jednakowe stroje oznaczone logo firmy. Bardzo dobrze sprawdza się w tym przypadku koszulka polo z haftem komputerowym, z uwagi na wysoką estetykę haftów komputerowych oraz ich trwałość. Haft kojarzy się z elegancją i profesjonalizmem. Dlatego też firmy chętnie umieszczają na koszulkach swoich pracowników nie tylko swoje logo, emblemat firmowy czy też nazwę firmy, lecz także hasło reklamowe. Tylna strona koszulki polo, gdzie jest więcej miejsca, może być wykorzystana na zaprezentowanie reklamy. Koszulki polo można nie tylko wykorzystać do ubrania pracowników, lecz także rozdawać jako element kampanii reklamowej. Dzięki temu wiele osób może obejrzeć reklamę i zapamiętać nazwę firmy i jej produkty.
Haft komputerowy wykonywany jest na nowoczesnych maszynach hafciarskich sterowanych komputerowo. Maszyny hafciarskie wykorzystują nici w 16 kolorach, dzięki czemu możliwe jest wyhaftowanie grafiki o dużej głębi kolorystycznej. Haft komputerowy odznacza się dużą trwałością i nie traci walorów estetycznych nawet po wielu praniach, co oznacza duże oszczędności dla firm, które wyposażają pracowników w stroje służbowe.