Koszulki firmowe z nadrukiem


Marzą Ci się koszulki reklamowe dla całej załogi? W naszym Kreatorze stworzysz je samodzielnie, ale zanim to zrobisz, potrzebujesz chociaż wstępnego pomysłu. Wszystko zależy od tego, jak skomplikowane jest Twoje logo i co oprócz niego chciałbyś umieścić na t-shirtach. Zobacz kilka podpowiedzi dotyczących znakowania. Dzięki nim łatwiej podejmiesz decyzję, która spełni oczekiwania zarówno Twoje, jak i Twoich pracowników.

koszulki

W którym miejscu koszulki firmowej nadruk będzie najlepiej widoczny?

Grafiki na wykonujemy w różnych formatach. Klienci najczęściej decydują się na rozmiar A6 na piersi i A4 lub A3 na plecach. Możliwe jest także zadrukowanie rękawków, choć siłą rzeczy wzór na nich nie będzie aż tak widoczny, jak w wyżej wymienionych miejscach. W konkretnych przypadkach klienci decydują się także na wykonanie znakowania A3 i A4 na przodzie koszulki – zwłaszcza jeśli wzór jest duży i szczegółowy.

Co może znaleźć się na koszulkach?

Z przodu na piersi zwykle umieszcza się pomniejszone logo, powtórzone na plecach w większym rozmiarze. Z tyłu można dodać także adres siedziby, numer telefonu lub adres mailowy. To najpopularniejsza koncepcja wykorzystywana przez przedsiębiorców. Odzież reklamowa przyda się także organizatorom imprez masowych. Planujesz przegląd filmowy lub miejski półmaraton? Stwórz linię nawiązujących do nich pamiątkowych koszulek damskich i męskich z logo wydarzenia. Umieść informację o konkretnej edycji, a także przewodnie hasło, jeśli takie masz.

 

Jak wybrać kolor koszulek?

Kolor t-shirtu dobierz pod barwy firmowe albo zdecyduj się na jeden z uniwersalnych – czerń, biel lub szarości. Pasują do wszystkiego, a Ty nie musisz się zastanawiać, czy wszyscy Twoi pracownicy będą dobrze wyglądali w czerwonej koszulce z żółtym nadrukiem. Oczywiście ile kolorów, tyle możliwości, dlatego jeśli nie boisz się wyrazistych barw i zależy Ci na zdecydowanym wizerunku, zaszalej z ich łączeniem. Mocne i soczyste odcienie przyciągają wzrok, ciemne kojarzą się z klasyką i elegancją. Pierwsze z nich wykorzystasz w przypadku kurierów lub pracowników dużych sklepów – klientom będzie łatwiej ich rozpoznać wśród tłumu, a drugie polecamy w roli stroju dla osób pracujących w kawiarni, drogerii lub punkcie obsługi klientów.

Koszulki jako strój do pracy – premium, slim a może polo?

T-shirty różnią się między sobą nie tylko kolorami. Poszczególne modele mają odmienną gramaturę, splot i rodzaj dekoltu. W ofercie mamy m. in. klasyczne koszulki bawełniane i slim – dopasowujące się do sylwetki. Okrągły dekolt pojawia się u większości t-shirtów, ale zamiast nich możesz wybrać typ v-neck, który optycznie wysmukla i dodaje lekkości sylwetce. Jeśli zależy Ci na stonowanej elegancji, zdecyduj się na polo z kołnierzykiem i guzikami.

Koszulka polo na dzień szachisty z wyhaftowanym szachem

Jaki rodzaj nadruku sprawdzi się na koszulkach?

Najczęściej wykorzystywanymi metodami są DTG i sitodruk. Ten ostatni sposób jest najlepszy i najkorzystniejszy pod względem finansowym w przypadku nadruków o prostej kolorystyce i przy dużym jednorazowym nakładzie. Jeśli chcesz zamówić koszulki dla czterdziestu pracowników lub uczestników imprezy, zdecyduj się właśnie na druk sitowy. Jeżeli natomiast wystarczy Ci pięć sztuk dla załogi małej firmy, wybierz DTG. Na t-shirtach o wyższej gramaturze – np. 190 g/m2 – możliwe jest wykonanie haftu komputerowego.

Wykorzystaj powyższą ściągę do zaprojektowania własnych koszulek z logo, promujących Twoją firmę. Sam proces tworzenia jest prosty, zwłaszcza jeśli korzystasz z naszego Kreatora. Narzędzie to przeprowadzi Cię przez wszystkie etapy aż po złożenie zamówienia. Poinformuje Cię nawet, czy wybrana przez Ciebie grafika ma poprawną rozdzielczość.

Zaprojektuj swoją koszulkę!