Koszulki z logo firmy – jak nie utopić pieniędzy inwestując w nadruk reklamowy?


Startujesz z nową firmą i właśnie sobie przypomniałeś, że pracowników wypadałoby w coś ubrać? A może wielkimi krokami zbliżają się targi lub inny ważny event i chcesz zaprezentować swoją markę w taki sposób, żeby każdy ją zapamiętał? Postaw na identyczne firmowe ubrania dla wszystkich. Zanim jednak rzucisz się w wir zakupów, sprawdź co zrobić, żeby były one jak najbardziej udane i opłacalne. Meandry branży tekstylnej i drukarskiej bywają zawiłe, dlatego lepiej zapoznać się z najważniejszymi wskazówkami, które dla Ciebie przygotowaliśmy.

Koszulki z logo firmy – po pierwsze jakość materiału

Wiadomo, im lepsza bawełna i wyższa gramatura, tym koszulka jest trwalsza. Duże znaczenie ma też liczba szwów oraz sposób wykończenia dekoltu – dobrze, jeśli znajduje się w nim dodatek elastanu, przedłużającego żywotność materiału i sprawiającego, że t-shirt lepiej układa się na ciele. Cienkie koszulki po kilkukrotnym założeniu (zwłaszcza podczas pracy fizycznej) nie nadają się do niczego. Lepiej zainwestować w coś, co posłuży długo. Oszczędzisz pieniądze, czas i nerwy.

Koszulki z nadrukiem logo firmy – czy mój znak reklamowy będzie dobrze wyglądał?

Wszystko zależy od kilku czynników. Po pierwsze kompozycji i kolorystyki samego logo. Nie ma uniwersalnej metody nadruku, która pozwoli odwzorować każdą grafikę. Inny efekt daje sitodruk, a całkiem inaczej wygląda logo wydrukowane w DTG. Nie wszystko wyjdzie w hafcie komputerowym, a dla folii flex czy flock grafika musi być jednokolorowa. Dlatego zanim zdecydujesz się na konkretną technologię, zapoznaj się z jej mocnymi i słabymi stronami. Również rodzaj ubrania, a zwłaszcza materiał i jego gęstość, mają spore znaczenie w kontekście wyboru danej techniki.

Koszulki firmowe – jaki rodzaj wybrać?

Polo, czy standardowe t-shirty? Oto jest pytanie. Jedne i drugie zapewniają swobodę ruchów. Koszulki polo jednak podbijają nieco elegancki styl za sprawą kołnierzyka i guzików. Pasują zarówno do spodni, jak i spódnic, dlatego możesz je zamówić zwłaszcza wtedy, kiedy zatrudniasz kobiety i mężczyzn. Dzięki temu wygląd Twoich pracowników stanie się jednolity, niezależnie od tego, co dobiorą do swoich polówek. Z kolei wśród tradycyjnych t-shirtów znajdziesz różne fasony, od klasycznych, przez slim (dopasowany do ciała), po v-neck, czyli z dekoltem w szpic. Dopasuj odpowiedni model do profilu swojej firmy, a nie będziesz za pół roku musiał wymieniać całej garderoby pracowniczej, kiedy okaże się, że załoga Twojej kawiarni lepiej prezentowałaby się jednak w polówkach. Opcja z kołnierzykiem to dobry wybór dla wszystkich miejsc, w których mile widziana jest luźna elegancja – restauracjach, recepcjach i punktach obsługi klienta. Za to zwykłe koszulki pasują do mniej oficjalnych stanowisk, takich jak praca w magazynie, sklepie czy ochronie.

Znakowanie koszulek roboczych to najlepszy sposób, aby dodać im charakteru, a jednocześnie wypromować firmę. W roli odzieży reklamowej sprawdzają się także bluzy, polary oraz kurtki. To dobry trop zwłaszcza dla tych, którzy pracują nie tylko pod dachem. W Ideashirt oferujemy druk na każdym materiale i doradzamy, jaką technikę najlepiej wybrać. Jeśli dopiero raczkujesz w temacie nadruków na ubraniach, skontaktuj się z nami na czacie, mailowo albo telefonicznie. Znajdziemy metodę nadruku dla Twojego logo i wycenimy całe zamówienie. Co ważne – przyznajemy rabaty uzależnione od jego wielkości, dzięki czemu inwestycja w stroje robocze będzie dla Ciebie faktycznie opłacalna.

 

t-shirt-mockup-of-a-middle-aged-woman-at-work-31676

Zaprojektuj swoją koszulkę!