Plecaki z nadrukiem reklamowym – czy to gadżety dla Ciebie?


Plecaki z nadrukiem reklamowym – czy to gadżety dla Ciebie?

Zastanawiasz się, jak pokazać światu swoją firmę, wyróżnić ją na tle konkurencji i przyciągnąć potencjalnych klientów? Akcesoria z logo to dobry pomysł na reklamę. O czym jednak należy pamiętać, żeby spełniły zamierzoną rolę i jakie produkty masz do wyboru? Sprawdźmy.

Plecaki reklamowe z nadrukiem – worek czy klasyk?

Pamiętaj, że workoplecak ma jednolitą powierzchnię, większą od klasycznych modeli zaopatrzonych w kieszeń z przodu. Dzięki temu nie musisz kombinować ze zmniejszaniem czy dzieleniem grafiki, jak ma to miejsce w przypadku plecaków. Z kolei te drugie mieszczą więcej, a w dodatkowej kieszonce przechowasz drobne rzeczy. Dostępne opcje znakowania jednak w obu przypadkach są takie same. W grę wchodzą:

  • haft komputerowy
  • DTG
  • sitodruk
  • flex

Która z metod nadruku jest najlepsza dla logo firmy?

Każda z technik wymienionych wyżej ma mocne strony, dzięki którym logo zostanie idealnie odwzorowane. Którą wybrać? Haft gwarantuje elegancki efekt, sitodruk jest najtańszy przy hurtowym zamówieniu, flex opłaca się przy pojedynczych sztukach, a DTG oddaje przejścia tonalne na grafice. Nie istnieje jedyna złota technologia, dopasowana do wszystkiego, dlatego kieruj się przede wszystkim wyglądem grafiki, jaką chcesz umieścić na plecaku.

Jak zmienić plecak w gadżet reklamowy?

Nic prostszego – w Kreatorze wybierasz model i dodajesz zaprojektowaną grafikę. Jeśli chcesz umieścić tylko napis, możesz skorzystać z czcionek dostępnych w narzędziu. Cały czas masz podgląd i widzisz, jaki jest efekt. Zmieniasz i przestawiasz elementy do woli. Ty wybierasz kolory i to, co ma się znaleźć na plecaku. Dzięki temu w pełni dopasowujesz go do firmowych barw.

Plecaki reklamowe z logo Twojej firmy – zamiast torby

Z akcesoriów tych korzystamy na co dzień. W plecakach mieścimy wszystkie rzeczy niezbędne do przetrwania dnia poza domem. Ich funkcjonalność sprawia, że popularnością są w stanie przebić torby. Zwłaszcza że zapewniają większą swobodę ruchów niż one. Na stałe związały się z modą miejską, a swoje miejsce znajdują w większości codziennych stylizacji, zarówno w wydaniu damskim, jak i męskim.

Plecaki z nadrukiem reklamowym – znajdź swój styl

Do wyboru masz dwa podstawowe modele, całkowicie różniące się od siebie. Łączy je tylko to, że nosimy je na plecach.

  • workoplecaki wydają się bardziej luzackie w porównaniu z klasycznymi modelami z kieszonką. Chcesz wykreować wizerunek nowoczesnej firmy? Postaw właśnie na nie. Wyraźne logo i przyciągający wzrok claim na lekkim plecaku podkreślą, że idziesz z duchem czasu. To najtańsza opcja spośród dostępnych modeli. Ich zastosowanie jest szerokie – są wszechobecne w sklepikach z pamiątkami, stanowią prezenty dla pracowników.
  • plecaki na szelkach sprawdzają się w tych sytuacjach, kiedy trzeba zabrać ze sobą coś więcej niż podstawowe rzeczy. Duża komora pomieści codzienne akcesoria i zakupy. Pojemny wyygodny plecak sprawdzi się jako akcesorium dla młodzieży, np. jako nagroda z logo firmy w konkursie organizowanym przez Twoją markę albo pamiątkowy gadżet z imprezy sportowej, którą sponsorujesz.

Plecaki z logo – zamów hurtowo firmowe gadżety

Kupując jednorazowo większą liczbę akcesoriów możesz liczyć na rabat. Zaplanuj swoją kampanię reklamową, dzięki czemu zamówisz dokładnie tyle plecaków, ile potrzebujesz. A w dodatku zaoszczędzisz. Używany na co dzień produkt z Twoim logo przyniesie Ci rozpoznawalność. Twoje hasło reklamowe zostanie zapamiętane, a to przełoży się na sukces firmy.

Zaprojektuj swoją koszulkę!