Zastanawiasz się, czy Twoje logo, misternie wyrzeźbione przez grafika, dobrze zaprezentuje się na koszulce? Boisz się spadku jakości w porównaniu do oryginału i zupełnie nie wiesz, jaką metodę nadruku wybrać? Przeczytaj kilka najważniejszych porad, dotyczących znakowania odzieży. Lektura zajmie Ci tylko trzy minuty, a dzięki niej podejmiesz właściwą decyzję.
Odzież reklamowa z logo – jaka technika nadruku sprawdzi się na t-shirtach, koszulkach polo i koszulach?
Zakres metod jest całkiem spory, bo i równa powierzchnia t-shirtów zachęca do eksperymentowania oraz sprawdzenia, która technologia da najlepszy efekt. Jeśli zaszalałeś z grafiką i na Twoim logo znajdują się przejścia tonalne, wybierz DTG. Planujesz spore zamówienie, a Twoje logo jest nieskomplikowane i ma wyraźnie odcinające się kolory? Sitodruk to technologia dla Ciebie. Jednokolorowe logo? Proszę bardzo – folia flex albo flock i masz wymarzony nadruk. Na koszulkach o wyższej gramaturze – co najmniej 170 g/m2 zamówisz także haft komputerowy jedno- lub wielokolorowy. Wszystkie powyższe wskazówki dotyczą także bluz bawełnianych lub z domieszką elastycznych włókien.
Odzież reklamowa z logo firmy – a co z polarami?
Tutaj pole do popisu jest trochę mniejsze. W grę wchodzi tak naprawdę haft komputerowy, który jednak świetnie wygląda na grubym materiale polaru. Jeśli dobierzesz odzież kolorem kontrastującą z barwami logo, zyskasz wyrazisty efekt, skutecznie przyciągający wzrok. Niezależnie od tego, czy masz sklep, firmę kurierską czy przeprowadzkową – ciepły polar zawsze się przyda na naszej szerokości geograficznej. A skoro już zaopatrujesz w tego rodzaju odzież siebie i swoich podwładnych, czemu nie miał byś dodać jej nieco charakteru i przy okazji zareklamować firmę?
Odzież reklamowa z logo – kiedy zdecydować się na czapki?
Nakrycia głowy można nosić przez cały rok. Do wyboru masz czapki z daszkiem w wielu fasonach (tirówki, bejsbolówki, raperskie). Jako ochrona głowy przed słońcem sprawdzają się w wielu branżach. Poza tym stanowią popularny gadżet reklamowy, który wykorzystać można niezależnie od charakteru prowadzonej przez siebie działalności. Do znakowania czapeczek z daszkiem wybierz sitodruk, DTG albo haft komputerowy. Lato mamy więc załatwione, a co z zimą? Na chłodniejsze miesiące odpowiedź jest jedna – ciepła czapka zakrywająca uszy. Z uwagi na gruby materiał, któremu daleko do gładkości, najlepszą metodą nadruku w tym przypadku będzie haft. Ocieplane nakrycia głowy sprawdzą się jednak nie tylko zimą, ale też podczas wykonywania obowiązków zawodowych wymagających spędzania czasu w niskich temperaturach. Dotyczy to zwłaszcza pracowników chłodni, mroźni i osób pracujących na budowie.
Reklamowa odzież robocza – jak wybrać odpowiedni krój?
Samych rodzajów zwykłych t-shirtów jest co najmniej kilka. Podobnie sprawa wygląda z bluzami. Jak dokonać najlepszego wyboru? Zapewnij swoim pracownikom to, w czym będą czuć się swobodnie. Może zastanowić Cię model slim – to po prostu t-shirt, który jest dopasowany do ciała. Kolejna tajemnicza nazwa to v-neck? To nic innego jak koszulka z dekoltem w kształcie litery V. Lubiana zwłaszcza przez kobiety – optycznie dodaj smukłości i lekkości sylwetce. W przypadku bluz masz wersje z kapturem i bez, rozpinane i z kieszeniami w szwach bocznych. Wszystkie nadają się do nadruku firmowego, a tylko od Ciebie zależy, na jaki krój się zdecydujesz, tak żeby współgrał z wizerunkiem marki. Jeśli zależy Ci na luzie – dobra będzie bluza kangurka z kapturem. Wolisz iść w stronę klasyki? Wybierz prostą bluzę bez dodatków.
Świat tekstyliów oferuje mnóstwo możliwości, jeśli chodzi o wybór odzieży i metod nadruku. Umiejętnie dobierając technologię do rodzaju grafiki i ubrania jesteś w stanie stworzyć niepowtarzalne rzeczy. Jeśli chcesz zobaczyć, jak może wyglądać Twój projekt, skorzystaj z Kreatora dostępnego na naszej stronie.
Zainspiruj się produktami z logo Zaprojektuj swoją koszulkę!