Darmowa wysyłka od 130 zł! 71 343 78 85 biuro@ideashirt.pl

Masz pytanie ? Tutaj znajdziesz odpowiedź !

Przedstawiamy listę najczęściej zadawanych pytań przez klientów wraz z odpowiedziami.

1. Jaki jest czas realizacji zamówienia.

Czas realizacji każdego zamówienia jest podany w opisie danego produktu. W przypadku produktów na stanie wynosi on do 3 dni roboczych, w przeciwnym wypadku wydłuża się do ok. 5-6 dni roboczych.
Pamiętajmy, że jest to tylko czas realizacji znakowania, należy doliczyć jeszcze 1-3 dni robocze w zależności od rodzaju wysyłki.


2. Czy można realizować zamówienia na własnych tekstyliach ?

Oczywiście, że tak. W takim przypadku prosimy kontaktować się maliowo pod adresem biuro@ideashirt.pl bądź telefonicznie pod nr 791 418 721.
Pamiętajmy, że warunkiem realizacji zamówienia z nadrukiem DTG jest minimum 80% wartość bawełny w danym produkcie.

 

3. Jak złożyć zamówienie ?

To bardzo proste :)
Wystarczy wybrać interesujący nas produkt, np. Koszulkę t-shirt. Następnie wybieramy kolor, rozmiar i projektujemy nadruki — wpisując teksty (przycisk dodaj tekst), bądź dodajemy grafiki (przycisk dodaj grafikę). Z lewej strony mamy do wyboru widoki, które możemy zmieniać. Odpowiadają one poszczególnym stronom danego produktu, gdzie mamy wykonać nadruk. W momencie zakończenia projektowania wybieramy przycisk, dodaj do koszyka, wypełniamy formularz i opłacamy zamówienie.
Nie opłacone zamówienia nie są realizowane.Nie opłacone zamówienia nie są realizowane.



 

4. Czy mogę zrealizować zamówienie na 1 sztukę ?

Tak oczywiście ! Realizujemy zamówienia już od 1 sztuki, chyba że nazwa i opis danego produktu mówi inaczej, np. Zestaw 10 przypinek. W takim przypadku realizowane jest minimum 10 przypinek z nadrukiem.

 

5. Zamówienie zostało zrealizowane, gdzie znajdę numer do śledzenia przesyłki ?

W przypadku zrealizowanego i wysłanego zamówienia system na podany w zamówieniu e-mail wysyła informację z nr przesyłki.
Strony, na których można śledzić przesyłkę:

6. Jaki jest czas i koszt wysyłki zamówienia ?

Wysyłka i odbiór zamówienia realizowane są wg. poniższych informacji:
Odbiór osobisty: 0 zł
Poczta Polska: 10 zł (1-3 dni robocze)
InPost/Paczkomat: 10 zł (1-3 dni robocze)
Kurier Fedex: 20 pln (1 dzień roboczy)
Kurier na sobotę Fedex: 30 pln (1 dzień roboczy)

 

7. Chciałbym zamówić krój koszulki, której nie ma na waszej stronie, co mam zrobić ?

W takim przypadku serdecznie zapraszamy na naszą drugą stronę - firmoweciuchy.pl. Strona ta posiada szeroką gamę zróżnicowanych produktów, od koszulek t-shirt, przez profesjonalne fartuchy kucharskie po ręczniki hotelowe.

 

8. Złożyłam dzisiaj zamówienie, czy będzie już dziś do odbioru w sklepie ?

Takie zamówienie jest możliwe, ale uprzednio zachęcamy do skontaktowania się z pracownikiem z produkcji (nr tel 791418721) w celu sprawdzenia, czy danych produkt znajduje się na stanie i taka realizacja jest możliwa.

 

9. W jakich godzinach dostarczane są zamówienia na odbiór osobisty do sklepu ideashirt.pl przy ul. Traugutta 135/1A ?

Zamówienia są dostarczane codziennie w godzinach od 16 - 18. Zachęcamy do kontaktu z pracownikiem sklepu, który poinformuje, o której godzinie będzie dostawa zrealizowanych zamówień.

 

10. Czy można zrobić koszulki z dowolnym nadrukiem np. wokalista?

Tak, oczywiście ! To Ty projektujesz swój wymarzony nadruk, może być na nim ulubiony aktor, muzyk czy zdjęcie z wakacji.

 

11. Jaka może być minimalna odległość od dolnej linii kołnierzyka do górnej granicy grafiki. Jak wysoko może być umieszczony nadruk?

Każdy produkt podczas projektowania ma pole, w którym realizujemy nadruki. Odległość grafiki od dolnej linii kołnierzyka będzie wynosiła ok. 4-5 cm.

 

12. Witam. Można u Was założyć własny sklep tak jak np w CupSell?

Tak, posiadamy w naszej ofercie możliwość założenia sklepu. Więcej informacji znajduje się tutaj.

 

13. Czy trzeba mieć firmę, aby założyć własny sklep ?

Sklep może założyć każda osoba prywatna, nie trzeba posiadać firmy.

 

14. Kiedy są wypłacane i jak są rozliczane są prowizje ze sklepu ?

Prowizje za zamówienia są sumowane i przelewane na podane w sklepie konto bankowe raz w miesiącu. Raz w roku jest wystawiana umowa o dzieło za wszystkie zamówienia w danym sklepie.

 

15. Zamówiłem koszulkę z własnym nadrukiem w złym rozmiarze, co mam zrobić ?

Każde zamówienie jest realizowane bezpośrednio dla indywidualnego klienta, dlatego też w takim przypadku zamówienie nie podlega zwrotowi.

 

16. Zamówiona przezmnie bluza ma niekompletne nadruki, co mam zrobić ?

W takim przypadku zwracamy koszt za niewykonaną usługę (kwota za brakujący nadruk) bądź prosimy o przesłanie do nas bluzy i realizujemy brakujące nadruki.

 

17. Mój sklep nie został aktywowany po 2 dniach, czemu tak się stało ?

Aby sklep został aktywowany musi spełniać kilka warunków:

  • minimalna ilość aktywnych produktów w sklepie to 6
  • każdy produkt powinien posiadać opis
  • powinny zostać wypełnione formularze dotyczące informacje o sklepie
  • powinny zostać wypełnione formularze dotyczące danych sprzedającego

 

18. Zaprojektowałem czarną koszulkę z grafiką, która posiada białe tło. Tło zostanie nadrukowane ?

W takim przypadku polecamy wpisanie podczas wypełniana formularza w uwagach, że zamówienie ma zostać nadrukowane bez tła. W przypadku niewpisania nic do uwag zamówienie może, ale nie musi zostać wydrukowane z białym tłem.

 

19. Państwa kreator nie czyta mojego pliku pdf. Co mam zrobić ?

Grafikę do naszego kreatora wrzucamy tylko i wyłącznie w formacie .jpeg oraz .png.

 

20. Chciałem zrobić bluzę z obrazem, lecz po przybliżeniu widać że grafika jest słabej jakości. Czy nadruk będzie ładny i ostry ?

Jakość nadruków na tekstyliach zależy od jakości pliku, z którego mamy drukować. Najlepiej, żeby grafika posiadała 300 DPI i dużą rozdzielczość. Wtedy nadruk będzie dobrej jakości. Informujemy również że podczas projektowania wyskakują informacje o wymaganej jakości pliku, dlatego też zamówienia, które posiadają słabej jakości grafikę w etapie drukowania, zostaną zrealizowane.

 

21. Mam zdjęcie koszulki z nadrukiem. Chciałbym taki sam nadruk na swojej koszulce, co mam zrobić ?

Niestety nie zajmujemy się projektowaniem grafik, nasze działania ograniczamy do drobnych poprawek np. usunięcie tła, zmiana koloru czcionki.

 

22. Moje zamówienie zostało nieprawidłowo wykonane, co mam zrobić ?

Prosimy o maila na adres biuro@ideashirt.pl, w którym będą zdjęcia błędnego produktu oraz krótki informacyjny opis.

 

pokaż koszyk
0produkt w koszyku
0PLNłącznie
0%rabatu
złóż zamówienie
Zamów jeszcze 5 produkt i otrzymaj 5% rabatu!

Metody płatności

71 343 78 85
sklep71 343 78 85 wew. 1
produkcja71 343 78 85 wew. 2
obsługa posprzedażowa71 343 78 85 wew. 3

Zadzwoń albo wypełnij formularz.

wsparcie