Na wstepię przedstawiamy jak założyć swój sklep internetowy na IdeaShirt.pl, gdzie każdy może sprzedawać swoje t-shirt z nadrukiem, koszulki z napisem, poduszki z własnym nadrukiem oraz inne produkty z oferty IdeaShirt.pl .
Program partnerski IdeaShirt „Zarabiaj z nami- załóż swój sklep z koszulkami” jest integralnym elementem sklepu internetowego www.ideashirt.pl, zwanym dalej „ Program Partnerski”.
Przedmiotem Programu Partnerskiego jest współpraca pomiędzy dostawcą produktów i usług, którym jest firma Yax interactive Mateusz Piwnicki, reprezentowanego przez Mateusza Piwnickiego, zwanego dalej „Dostawca”, a użytkownikiem sklepu internetowego www.ideashirt.pl , który za pomocą narzędzi zawartych w Programie Partnerskim zakłada własną platformę sprzedażową na subdomenie ideashirt.pl, zwanego dalej „Sprzedawcą”.
Sprzedawcą może być każda pełnoletnia osoba fizyczna lub prawna.
Wszystkie wymienione w umowie ceny są cenami brutto, do których został doliczony należny podatek.
Sprzedawca zakładając platformę sprzedażową wnioskuje do Dostawcy o zawarcie umowy o współpracy. Dostawca poprzez akceptacje platformy sprzedażowej i udostępnienie jej na subdomenie, potwierdza wniosek Sprzedawcy i umowa od tego momentu zostaje uznana za zawartą. Umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony i może zostać wypowiedziana przez każdą ze stron w trybie natychmiastowym, bez zachowania okresu wypowiedzenia poprzez dezaktywację sklepu ze strony Dostawcy bez obowiązku informowania o tym Sprzedawcy oraz pisemny wniosek ze strony Sprzedawcy, przesłany za pomocą poczty elektronicznej lub tradycyjnej. IdeaShirt ma trzy dni robocze na ustosunkowanie się do wniosku Sprzedawcy, wykonywanego również poprzez dezaktywację sklepu.
Celem współpracy opartej o Program Partnerski jest działalność zarobkowa polegająca na sprzedaży wysyłkowej poprzez platformę sprzedażową Sprzedawcy opartej o subdomenę ideashirt.pl produktów sklepu www.ideashirt.pl z nadrukami zaprojektowanymi przez Sprzedawcę, które są wykonywane i wysyłane do klienta tylko i wyłącznie przez Dostawcę.
Platforma sprzedażowa umieszczona na subdomenie ideashirt.pl stanowi odrębną stronę internetową, która jest tworzona i prowadzona przez Sprzedawcę, a wszelkie jej elementy, których właścicielem jest Dostawca, są udostępniane na okres obowiązywania umowy.
Współpraca polega na udostępnieniu poprzez Dostawcę narzędzi, za pomocą których Sprzedawca zakłada platformę sprzedażową. Następnie na produktach dostępnych w sklepie www.ideashirt.pl Sprzedawca umieszcza wzory nadruków, które następnie oferuje na platformie sprzedażowej jako integralny produkt. Sprzedaż odbywa się za pomocą sieci Internet i klientem może być każda osoba fizyczna lub prawna.
Sprzedawca oferuje na platformie sprzedażowej produkty i usługi, które może nabywać jedynie u Dostawcy po dowolnych cenach ustalonych według własnego uznania. W przypadku sprzedaży produktów, których dostawcą jest inny oferent niż YAX Interactive Mateusz Piwnicki, stanowi to powód do wypowiedzenia umowy ze strony Dostawcy.
Dostawca zobowiązuje się dostarczania klientom Sprzedawcy produktów i usług na takich samych zasadach jak w sklepie internetowym www.ideashirt.pl z tą różnicą, że cena dla Sprzedawcy nie może być wyższa niż 90% na dany produkt lub usługę w sklepie internetowym www.ideashirt.pl.
Sprzedawca do ceny zakupu u Dostawcy dolicza swoją prowizję, która ustala wg własnego uznania. Suma ceny zakupu u Dostawcy i prowizji Sprzedawcy jest ceną, po której Sprzedawca oferuje produkty i usługi na swojej platformie sprzedażowej.
Sprzedawca może na swojej platformie sprzedażowej umieścić nielimitowaną ilośc wzorów przyporządkowując ją do określonej liczby produktów. Umieszczając wzory na platformie sprzedażowej Sprzedawca oświadcza, że nie narusza niczyich praw autorskich oraz jest świadom odpowiedzialności za zamieszczane treści wobec osób trzecich.
Dostawca oświadcza, że dokłada wszelkich starań do weryfikacji treści zamieszczanych na platformach sprzedażowych jednak zarazem oświadcza, że nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczane przez Sprzedawców treści i wzory nadruków.
W momencie zakupu danego produktu lub usługi poprzez klienta na platformie sprzedażowej, czyli złożenie zamówienia oraz zaksięgowanie płatności, Sprzedawca i Dostawca są niezwłocznie o tym informowani poprzez otrzymanie automatycznie wygenerowanej wiadomości e-mail na adres e-mail ustalony przez każdą ze stron.
Po otrzymaniu wiadomości e-mail Dostawca zobowiązuje się do niezwłocznego przystąpienia do realizacji zlecenia, informując o tym poprzez przesłanie wiadomości e-mail do Sprzedawcy o zmianie statusu zamówienia z „Oczekujące” na „W trakcie realizacji”.
Na platformie sprzedażowej jako podmiot odpowiedzialny umieszczony jest Sprzedawca i on jest odpowiedzialny za obsługę klienta, promocję i reklamę oraz zarządzanie sprzedażą.
Stroną dokonującą płatności pokrywającą cenę zakupu produktów i usług u Dostawcy oraz prowizję Sprzedawcy jest klient platformy sprzedażowej, który dokonuje płatności on-line na konto Dostawcy.
Dostawca nalicza ogólny przychód ze sprzedaży produktów i usług na platformie sprzedażowej i wypłaca różnicę powstałą po odjęciu ceny wyprodukowania i dostarczenia zamówienia do klienta, zwaną dalej Zyskiem Sprzedawcy.
Dostawca wystawia rachunek klientowi na całość dokonanego zakupu na platformie sprzedażowej sprzedawcy.
Dostawca wypłaca Zysk Sprzedawcy na podstawie rachunku lub faktury wystawianej Dostawcy bezpośrednio przez Sprzedawcę, którego kwota nie może być mniejsza niż 20 zł.
Wszelkie reklamacje ze strony klienta są kierowane bezpośrednio do Sprzedawcy, który następnie może zwrócić się do Dostawcy, jako podmiotu odpowiedzialnego za produkty i usługi z roszczeniem o zwrot kosztów poniesionych przez klienta lub wymiany produktu na nowy. Sprzedawca może skierować klienta z reklamacją również bezpośrednio do Dostawcy.
Wszelkie zwroty ze strony klienta są kierowane do Sprzedawcy i nie stanowią podstaw do roszczenia o zwrot kosztów przez Dostawcę. Towar zwrócony prze klienta jest własnością Sprzedawcy i nie podlega możliwości zwrotu do Dostawcy.
Wszelkie kwestie nieuregulowane poprzez powyższy regułami są regulowane poprzez wewnętrzny regulamin sklepu www.ideashirt.pl i kodeks cywilny.
Wszelkie informacje na temat nowych sklepów w kreatorze koszulek Ideashirt.pl znajduje się w zakładce Aktualności
Ogólne zasady: