PROMOCJA Z OKAZJI DNIA KOBIET KOD❤️KOBIETY15❤️ TO 15% ZNIŻKI NA CAŁY ASORTYMENT
Darmowa wysyłka od 149 zł! (Kurier InPost) Sprawdź status zamówienia 71 343 78 85 biuro@ideashirt.pl

Produkty

Brak wyników

Tagi

Brak wyników

Kategorie

Brak wyników

Przeczytaj o najczęstszych przypadkach reklamacji.

Przykładamy bardzo dużo uwagi do tego, aby zamówienia naszych klientów były wykonane jak najlepiej. Zdajemy sobie jednak sprawę, że pomimo tego, zdarzają się różne sytuacje, kiedy klient nie jest zadowolony z efektu finalnego. Przygotowaliśmy kilka przykładów najbardziej popularnych sytuacji, aby Państwo wiedzieli, kiedy składanie reklamacji ma sens i czy może być ona rozpatrzona pozytywnie.

Zastrzegamy jednak, że w przypadku tekstyliów klienta, klient przekazuje nam tekstylia do znakowania na własną odpowiedzialność. W przypadku błędnego nadruku, bądź uszkodzenia tekstyliów wykonujemy:
- ponowny nadruk na nowych tekstyliach dostarczonych przez klienta;
- zwrot pieniędzy za błędnie wykonany nadruk;

Ze względu na to, że każdy produkt zaprojektowany w naszym kreatorze, jest indywidualnym produktem robionym na zamówienie, jedyną formą reklamacji jest ponowne wykonanie wadliwego przedmiotu. Zwrot gotówki jest niemożliwy.  


Protokół reklamacyjny do pobrania

Wizualizacja produktu oraz nadruku zawarta w aplikacji internetowej www.ideashirt.pl/projektuj# ma charakter przybliżony i stanowi jedynie ilustrację rzeczywistego wyglądu produktu oraz rzeczywistego wyglądu nadruku. Rzeczywisty rozmiar nadruku jest uzależniony również od rozmiaru wybranego produktu tj. na koszulkach damskich w rozmiarach XS i S maksymalne wymiary nadruku to ok. 25 cm szerokości i 30 cm wysokości; na koszulkach damskich w rozmiarze od M do XXL maksymalne wymiary nadruku to ok. 35 cm szerokości i 40 cm wysokości; na koszulkach męskich w rozmiarze S maksymalne wymiary nadruku to ok. 35 cm szerokości i 40 cm wysokości; na koszulkach męskich w rozmiarze od M do 3XL maksymalne wymiary nadruku to ok. 40 cm szerokości i 50 cm wysokości. Maksymalne wymiary nadruku dobierane są proporcjonalnie do umieszczonej w kreatorze grafiki.

Warto zauważyć, że maksymalne wymiary nadruku są dostosowywane proporcjonalnie do umieszczonej grafiki w kreatorze. Ostateczny wygląd nadruku na produkcie,może nieznacznie różnić się od wizualizacji dostępnej w aplikacji, zachowując jednak proporcje i charakterystykę grafiki.
 

1. Zły nadruk.

Jeżeli zdarzy się taka sytuacja, że otrzymali Państwo produkt zupełnie inny niż zamawiany, to oczywiście wykonamy ten właściwy i prześlemy Państwu na nasz koszt.

 

Reklamacje - Zły nadruk na koszulce z własyn nadrukiem.

 

2. Zły rozmiar.

Jeżeli wykonaliśmy Państwa nadruk na tekstyliach w niewłaściwym rozmiarze niż był pierwotnie zamówiony, to tak jak w poprzednim przypadku doślemy Państwu właściwy, na nasz koszt. Natomiast jeśli zmiana rozmiaru zostanie dokonana już po złożeniu zamówienia nie możemy zagwarantować, że produkt zostanie dostarczony w zmienionym rozmiarze, w szczególności jeśli produkt ma już zmieniony status na “w realizacji”.

 

Reklamacje - zły rozmiar koszulki z własnym nadrukiem.

 

3. Znacząco różniący się rozmiar nadruku lub przesunięcie w porównaniu do wizualizacji.

Dokładamy wszelkich starań aby Państwa zamówienia zostały jak najlepiej odwzorowane na koszulkach ale nie możemy zapewnić, że grafika będzie idealnie wyśrodkowana czy też jej rozmiar będzie dosłownie taki sam jak na wizualizacji. Czasami odzież może być nierówno zszyta przez producenta więc pomimo właściwego ułożenia na tacce drukującej grafika może być przesunięta o np. centymetr względem środka. Wówczas reklamacja nie zostanie rozpatrzona pozytywnie.

 

Reklamacje - inny rozmiar nadruku niż zamawiany na haft komputerowy.

 

4. Brakujący element lub grafika.

Jeżeli na którejś z dostępnych stron brakuje nadruku, wówczas możemy zwrócić Państwu jego koszt, lub po prostu go dorobić.

 

Reklamacje - brakujący element nadruku na kubku.

 

5. Widoczne piksele lub rozmycie grafiki.

Zdarza się to w przypadku plików z niską rozdzielczością. Niestety nie uwzględniamy wówczas reklamacji ponieważ plik nam dostarczony powinien być już przygotowany do druku. Nie zajmujemy się poprawianiem, czy też wyszukiwaniem plików w lepszej rozdzielczości. Wyjątkiem jest sytuacja w której klient przysyła nam plik źródłowy i informuje nas o tym, a my go nie wykorzystamy.

 

Reklamacje - widoczne piksele na druku DTF.

 

6. Widoczna krawędź białego poddruku.

Może się zdarzyć tak, że pod drobnymi elementami lub na krawędziach będzie nieznacznie widoczny biały poddruk. Jest to rzecz naturalna wynikająca z uwarunkowań technicznych i nie podlega reklamacjom.

 

Reklamacje - widoczny biały poddruk na czapce z nadrukiem.

 

7. Mocno widoczny nierówny kontur dookoła nadruku.

W momencie gdy zostanie złożone zamówienie na koszulkę z grafiką, na której niedokładnie zostało usunięte tło, wszystkie te nierówne krawędzie, przezroczystości oraz luźne elementy będą widoczne na wydruku. Program przygotowujący plik do nadruku niestety traktuje taką pozostałość jako część grafiki i zostanie ona nadrukowana lub zostanie naniesiona na biały podkład, w przypadku kolorowego produktu. Tak jak wspominaliśmy na początku, plik nam dostarczony musi być już plikiem finalnym pozbawionym błędów.

 

Reklamacje - widoczny nierówny kontur na nadruku

 

8. Obszar nadruku widoczny w edytorze.

Pole w postaci prostokąta widoczne w naszym generatorze na stronie https://ideashirt.pl/projektuj wskazuje na obszar na którym możemy wykonać nadruk, ale proszę pamiętać, że pole to nie może być zadrukowane całkowicie, ponieważ tacka na którą nakładane są tekstylia ma maksymalny rozmiar A3, co w poniższym przykładzie symbolizuje prostokąt wyznaczony czerwoną, przerywaną linią.

 

Reklamacje - obszar nadruku

 

9. Nieznaczne różnice kolorów i nasycenia.

Trzeba zdawać sobie sprawę z dwóch rzeczy przy nadruku na odzieży. Po pierwsze na białych tekstyliach kolory wyjdą mniej nasycone niż na tekstyliach kolorowych. Wynika to z faktu, że na tekstyliach kolorowych jest wykonywany biały poddruk, a dopiero później nadruk właściwy. Po drugie struktura odzieży sprawia, że farba nie rozkłada się idealnie tak jak na kartce papieru, ponieważ włókna bawełny mają inną strukturę i chłonność.

Oczywiście dochodzi także kwestia ustawień monitora klienta, który może niepoprawnie wyświetlać barwy, jeżeli nie jest monitorem profesjonalnym. Wówczas, na różnych monitorach grafika, będzie wyglądać inaczej, niż na finalnym nadruku.

 

Reklamacje - nasycenie nadruku

 

10. Błędy ortograficzne i literówki

Każdą grafikę wykonaną przez klienta uznajemy za plik finalny, gotowy do druku, dlatego reklamacja nie jest zasadna w przypadku błędów ortograficznych oraz literówek wpisanych przez klienta.

 

Reklamacje - literówki i błędy ortograficzne

 

11. Grafiki ze znakami wodnymi

Nie usuwamy znaków wodnych z grafik dodanych do naszego kreatora. Uznajemy grafikę dodaną do edytora koszulek za plik finalny i nie wykonujemy żadnych modyfikacji dodanej grafiki.

 

Reklamacje - znaki wodne

 

pokaż koszyk
0produkt w koszyku
0PLNłącznie
0%rabatu
złóż zamówienie
Zamów jeszcze 5 produkt i otrzymaj 5% rabatu!

Metody płatności

wsparcie