Chcesz zgłosić reklamację? Przeczytaj o najczęstszych przypadkach.

Przykładamy bardzo dużo uwagi do tego, aby zamówienia naszych klientów były wykonane jak najlepiej. Zdajemy sobie jednak sprawę, że pomimo tego, zdarzają się różne sytuacje, kiedy klient nie jest zadowolony z efektu finalnego. Przygotowaliśmy kilka przykładów najbardziej popularnych sytuacji, aby Państwo wiedzieli, kiedy składanie reklamacji ma sens i czy może być ona rozpatrzona pozytywnie.

1. Zły nadruk.

Jeżeli zdarzy się taka sytuacja, że otrzymali Państwo produkt zupełnie inny niż zamawiany, to oczywiście wykonamy ten właściwy i prześlemy Państwu na nasz koszt.

 

reaklamacje-tekstyliow-1

2. Zły rozmiar.

Jeżeli wykonaliśmy Państwa nadruk na tekstyliach w niewłaściwym rozmiarze, to tak jak w poprzednim przypadku doślemy Państwu właściwy, na nasz koszt.

 

reaklamacje-tekstyliow-2

3. Znacząco różniący się rozmiar nadruku lub przesunięcie w porównaniu do wizualizacji.

Dokładamy wszelkich starań aby Państwa zamówienia zostały jak najlepiej odwzorowane na koszulkach ale nie możemy zapewnić, że grafika będzie idealnie wyśrodkowana czy też jej rozmiar będzie dosłownie taki sam jak na wizualizacji. Czasami odzież może być nierówno zszyta przez producenta więc pomimo właściwego ułożenia na tacce drukującej grafika może być przesunięta o np. centymetr względem środka. Wówczas reklamacja nie zostanie rozpatrzona pozytywnie.

 

reaklamacje-tekstyliow-3

4. Brakujący element lub grafika.

Jeżeli na którejś z dostępnych stron brakuje nadruku, wówczas możemy zwrócić Państwu jego koszt, lub po prostu go dorobić.

 

reaklamacje-tekstyliow-4

5. Widoczne piksele lub rozmycie grafiki.

Zdarza się to w przypadku plików z niską rozdzielczością. Niestety nie uwzględniamy wówczas reklamacji ponieważ plik nam dostarczony powinien być już przygotowany do druku. Nie zajmujemy się poprawianiem, czy też wyszukiwaniem plików w lepszej rozdzielczości. Wyjątkiem jest sytuacja w której klient przysyła nam plik źródłowy i informuje nas o tym, a my go nie wykorzystamy.

 

reaklamacje-tekstyliow-5

6. Widoczna krawędź białego poddruku.

Może się zdarzyć tak, że pod drobnymi elementami lub na krawędziach będzie nieznacznie widoczny biały poddruk. Jest to rzecz naturalna wynikająca z uwarunkowań technicznych i nie podlega reklamacjom.

 

reaklamacje-tekstyliow-6

7. Mocno widoczny biały kontur dookoła nadruku.

Dzieje się tak w przypadku gdy plik został pozbawiony tła i pozostała jego część niewidoczna bez dużego zbliżenia. Program przygotowujący plik do nadruku niestety traktuje taką pozostałość jako część grafiki i zostanie ona nadrukowana lub zostanie naniesiony biały podkład. Tak jak wspominaliśmy na początku, plik nam dostarczony musi być już plikiem finalnym pozbawionym błędów.

 

reaklamacje-tekstyliow-7

8. Obszar nadruku widoczny w edytorze.

Pole w postaci prostokąta widoczne w naszym generatorze na stronie http://ideashirt.pl/projektuj wskazuje na obszar na którym możemy wykonać nadruk, ale proszę pamiętać, że pole to nie może być zadrukowane całkowicie, ponieważ tacka na którą nakładane są tekstylia ma maksymalny rozmiar A3, co w poniższym przykładzie symbolizuje prostokąt wyznaczony czerwoną, przerywaną linią.

 

reaklamacje-tekstyliow-8

9. Nieznaczne różnice kolorów i nasycenia.

Trzeba zdawać sobie sprawę z dwóch rzeczy przy nadruku na odzieży. Po pierwsze na białych tekstyliach kolory wyjdą mniej nasycone niż na tekstyliach kolorowych. Wynika to z faktu, że na tekstyliach kolorowych jest wykonywany biały poddruk, a dopiero później nadruk właściwy. Po drugie struktura odzieży sprawia, że farba nie rozkłada się idealnie tak jak na kartce papieru, ponieważ włókna bawełny mają inną strukturę i chłonność.

Oczywiście dochodzi także kwestia ustawień monitora klienta, który może niepoprawnie wyświetlać barwy, jeżeli nie jest monitorem profesjonalnym. Wówczas, na różnych monitorach grafika, będzie wyglądać inaczej, niż na finalnym nadruku.

 

reaklamacje-tekstyliow-9

pokaż koszyk
0produkt w koszyku
0PLNłącznie
0%rabatu
złóż zamówienie
Zamów jeszcze 5 produkt i otrzymaj 5% rabatu!
71 343 78 85
791 418 72171 338 58 51

Zadzwoń albo wypełnij formularz.

wsparcie