1. Wypełnij formularz
Pobierz i wypełnij odpowiedni formularz. Na odstąpienie masz 14 dni od momentu odebrania zamówienia.
Formularz reklamacyjny do pobrania
Formularz odstąpienia od umowy do pobrania
2. Spakuj produkty, które chcesz zwrócić
Dołącz dowód zakupu oraz formularz. Dobrze zabezpiecz produkty na czas transportu.
3. Nadaj przesyłkę
Przejdź do formularza poniżej, w którym nadasz swoją przesyłkę. Otrzymasz kod zwrotu lub dokumenty przewozowe. Swoją paczkę nadasz w Paczkomacie lub punktach takich jak: Żabka, Stokrotka, Auchan, Carrefour.
4. Poczekaj na zwrot pieniędzy
Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 14 dni. Zwrot środków otrzymasz na numer konta podany w formularzu odstąpienia od umowy.
Zwroty - prawo do odstąpienia umowy
Mają Państwo prawo do odstąpienia umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od momentu otrzymania produktu.
Zwrotom podlegają jedynie produkty z gotowymi wzorami z zakładki sklep. Nie przyjmujemy żadnych zwrotów z zamówień personalizowanych (zrealizowanych w kreatorze według projektu klienta).
Więcej informacji na temat zwrotów
Reklamacje
Mają Państwo również możliwość do zgłoszenia reklamacji, jeżeli zakupiony przedmiot okazał się wadliwy.
Ze względu na to, że każdy produkt zaprojektowany w naszym kreatorze, jest indywidualnym produktem robionym na zamówienie, jedyną formą reklamacji jest ponowne wykonanie wadliwego przedmiotu. Zwrot gotówki jest niemożliwy.
W przypadku reklamacji zamówień wykonywanych na produktach przyniesionych przez klienta, wykonujemy ponowny nadruk na nowych tekstyliach dostarczonych przez klienta, bądź zwrot pieniędzy za błędnie wykonany nadruk. Zastrzegamy jednak, że klient przekazuje nam swoje tekstylia na własną odpowiedzialność i uwzględniamy jedynie uzasadnione reklamacje.
Najczęstsze przypadki uwzględniane przy reklamacjach